Poskytujete zákazníkům servisní práce a potřebujete sledovat termíny a evidovat náklady na interní dodávky a náklady na práce dodávané servisními organizacemi? Pokladní systémy DATONA jsou tu pro Vás. Zboží se neodečítá ani nepřičítá na sklady.

Založení servisní zakázky

Servis IS DATONA   Servis II IS DATONA

Vyplníte Datum přijetí, Dnů do vyřízení: přednastaveno 30 dnů - po uložení servisní zakázky systém odpočítává. Zákazník: zadáte proklikem do seznamu zákazníků. Nebylo prodáno IS Datona - pokud nebylo zboží prodáno přes IS Datona (vazby na doklad, na zboží...) ale prodejna nabízí vyřízení servisu. Dále lze zadat Doklad, Množství, Popis závady, Stav přijímaného zboží, Poznámka,  Poznámka k zaslání, Poznámka k vyřízení, SN, Datum odeslání, Číslo svozu, Datum vyřízení, Způsob vyřízení: Oprava, Odstoupení od smlouvy, Sleva z nákupní ceny, Výměna, Zamítnutí. Systém automaticky předvolí při založení Stav: 1 Přijato. Odesláním zboží do servisního střediska dodavatele změníte stav na 2 Čeká na vyřízení. Obdržením zakázky zpět změníte na 3 Čeká na předání. Po doplnění způsobu vyřízení a vytištění předávacího protokolu se stav změní na 4 Vyřízeno. Vytisknout lze: Přijímací protokol, Předávací protokol, Tisk kopie účtenky, Tisk kopie účtenky - text.

Evidence  servisní zakázky

Evidence servisu IS DATONA

Pomocí rychlých filtrů lze snadno zobrazit přehledy dle stavu: Nevyřízeno, Vyřízeno, Čeká na předání, Čeká na vyřízení, Přijato, Všechny stavy a dle střediska: Všechna povolená střediska, Aktuální středisko,  výčet Vašich středisek na výběr.  Snadno (jedním odkazem) lze zobrazit Související doklady, Zákazník, Doklad - zobrazí Servisní doklad a Skladový doklad, pokud byly k této reklamaci založeny, Zboží. Jedním příkazem lze pracovat s reklamací: Čekat na vyřízení, Čekat na předání, Vyřídit.

Hlídání servisních zakázek k vyřízení

systém Vás upozorní 10 dnů (upozorňuje i na servis do tří dnů v závorce) před vyřízením servisní zakázky hláškou. Pokud je servisní zakázka připravena k vydání zákazníkovi, zvolíte Zobrazit servis pro okamžité vyřízení. Zobrazí se evidence servisních zakázek, vyberete servis a stisknete červený příkaz Čekat na předání. Pokud zadáte způsob vyřízení nabídne se Vám červený příkaz Vyřídit. Po zvolení tohoto příkazu se zobrazí dokumenty k vytištění pro Vás a zákazníka.

Historie servisních zakázek

Historie servisních zakázek IS DATONA

Snadno (jedním odkazem) lze zobrazit Historie - přehled o historii všech reklamací a jednotlivé kroky v časové posloupnosti, výpis jednotlivých procesů reklamací za dané časové období nebo historii vybrané reklamace.